In deze les gaan leerlingen het verschil tussen de werkelijkheid en de virtuele wereld ervaren. De leerlingen maken kennis met VR brillen en bouwen hun eigen 3D achtbaan.
Apps en technologie
Technologie: Virtual reality
App: VR Thrills
Leerdoelen digitale geletterdheid
ICT basisvaardigheden: Omgaan met Virtual Reality, smartphones
Mediawijsheid: Het leren herkennen van digitaal gemanipuleerde beelden
Computational thinking | Logisch benaderen van een probleem door
middel van Virtual Reality
Bijgeleverde materialen
Docentenhandleiding
Beschikbare downloads
Hieronder zichtbaar voor klanten die ingelogd zijn
Deze website gebruikt cookies voor een optimale werking, ok
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are as essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.